Maar er kan altijd eens iets mislopen. Bij de fabrikant, in ons magazijn, onderweg, bij de montage. Stesha Wellness selecteert zorgvuldig de partners waarmee het samenwerkt, maar het kan steeds gebeuren dat er eens een probleem opduikt. Dat is jammer, maar wat belangrijk is, is dat wij er alles zullen aan doen om het probleem zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.
Dit kunnen wij het best doen als we over zoveel mogelijk informatie beschikken betreffende uw aanvraag. Op die manier kunnen we dit snel oplossen door bijvoorbeeld een omruiling of het nasturen van het juiste of ontbrekende onderdeel. We onderzoeken eveneens hoe deze fout is ontstaan. Is er iets gebeurd tijdens het transport? Heeft de monteur zich vergist? Liep er iets fout bij ons in het magazijn?
Download hier het serviceformulier
1. Vervolledig de gegevens in het bovenstaande formulier
2. Voeg zeker ook altijd foto's toe bij uw aanvraag
3. Stuur alles op naar info@stesha.be
Let er zeker op dat u de correcte contactgegevens invult, zodat wij u vlot kunnen verder helpen. Wij bevestigen steeds de ontvangst van uw service-aanvraag.
Alle producten worden geleverd met standaard 2 jaar fabrieksgarantie, indien anders wordt dit steeds vermeld bij het product. Indien u problemen ondervindt met een artikel neemt u het best contact op met Stesha Wellness zodat de medewerkers u de nodige toelichtingen kunnen geven over hoe dit euvel zo snel mogelijk kan worden opgelost. Als de goederen voor reparatie naar ons moeten worden gestuurd zullen de kosten om het artikel naar ons te sturen zijn voor rekening van de klant. De reparatie alsook de daarbij horende transportkosten zijn voor onze rekening indien garantie. Als het niet meer mogelijk is om een artikel te repareren, zal dit door een gelijkwaardig artikel worden vervangen.
Let wel dat de garantie komt te vervallen indien er opzettelijk schade werd toegebracht of als het product zich niet meer in originele staat bevindt. Garantie valt overigens niet te verwarren met slijtage.
Wij hechten veel belang aan de goede afhandeling van service-aanvragen. Niet alleen omdat wij u een goed product en een goede service willen garanderen, maar ook omdat wij onze diensten steeds willen verbeteren. Na elk probleem bekijken we hoe we ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorvalt.